Total Pageviews

Tuesday, January 3, 2012

Mustafa Kamal Ataturk - penegak agenda Yahudi


Dia lah orang yang berpura-pura beragama Islam pada zahir nya tetapi masih mengamalkan ajaran yahudi. Mereka ini golongan yahudi dunamah yang masih setia kepada ajaran-ajaran yahudi. Meraka hanya berpura-pura Islam hanya kerana ingin mendapatkan perlindungaan dari kerajaan Uthmaniyah. Lahir nya Mustafa kamal Ataturk juga dalam keadaan yang meragukan siapa sebenar nya bapa kandung nya. Anak daripada malam pesta kambing yang merupakan perayaan keagamaan yahudi.

Beliau lah orang yang bertanggung jawab memusnahkan sistem khalifah dalam masa sehari di negara Turki. Merancang rampasan kuasa melalui kuasa tentera sehingga mendapat pujian eropah. Presiden pertama Turki yang merupakan bapa sistem sekular barat. Dalam hayat pemerintahan beliau, Islam di pijak-pijak dengan begitu hina sekali. Semua yang berkaitan dengan undang-undang agama Islam di hapuskan sama sekali dan di ganti dengan undang-undang Swiss. Antara nya melarang pemakaian hijad, azan dan al quran di baca dalam bahasa Turki, masjid-masjid dan sekolah agama di tutup dan sistem pembelajaran agama di tukar kepada sistem moden. Pusat pemerintahan Turki yang berada di Konstantinopel (Istanbul) juga telah di tukar di Angkara.

Sepanjang kehidupan, beliau tidak pernah merasa sejuk, hidung yang sentiasa mengeluarkan darah, menghidapi penyakit kulit dan hepatatis. Di akhir kehidupan nya jasad nya tidak di terima bumi sehingga jasad nya terpaksa di letak di atas sebuah bukit di dalam sebuah bangunan marmar. Ulama pada masa itu juga mengatakan bahawa bukan sahaja bumi Turki, bahkan seluruh bumi Allah ini juga tidak menerima mayat Mustafa kamal Atatartuk.

Tajuk : Mustafa kamal Ataturk - penegak agenda Yahudi
Penulis : Abdul Latip Talib
Penerbit : PTS Litera Utama Sdn Bhd
Harga : RM25.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...