Total Pageviews

Thursday, January 5, 2012

The pink lady

Menjeling menjeling ku bertentang,
Mata kita sama memandang,
Ku cuba, ku cuba nak bertandang,
Siapa dia kah nama nya,

Menjeling menjeling ku bertentang,
Mata kita sama memandang,
Bercakap bertanya dan bermesra,
Jangan sampai datang rumah,




Nampak cantik dengan kolobrasi warna ungu dan merah jambu. Sebab aku juga minat dengan warna jambu-jambu nie. Tapi jam nie... aku dah cuba dah, feel tak sampai. Lama juga melekat di tangan tu, tapi apakan daya. Aku tengok member aku sarung dekat tangan dia nampak cantik. Jadi aku pinjam tengok ada chemistry tak. Hah.. tak ada, selamat duit aku. Warna kulit aku yang agak gelap juga memainkan peranan yang membuat kan jam nie kurang menyala pada tangan aku berbanding kulit member aku yang putih mulus.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...